9 gru 2016

Zawieszenie bloga

Cześć,
Chciałam Wam wszystkim bardzo serdecznie podziękować za to, że odwiedzaliście mojego bloga i dawaliście mi motywacje do dalszego pisania. Jednak na jakiś czas będę musiała zawiesić swojego bloga, a jest to spowodowane brakiem czasu, każda z Was która sama prowadzi bloga wie, że zrobienie zdjęć, ich obrobienie i napisanie postów zajmuje trochę czasu. Ja obecnie mam cały czas za mało czasu, jest to wynikiem pracy, studiów i wiadomo życia prywatnego. Dlatego podjęłam decyzję o zawieszeniu bloga, jednak mam nadzieję, że jak będę miała tylko więcej czasu to wrócę do dalszego pisania, na razie możecie jedynie śledzić co się u mnie dzieje na Instagramie. Jeszcze raz dziękuję, że ze mną byliście i nadal będę odwiedzać wasze blogi.

3 komentarze:

  1. rozumiem, mam podobnie z brakiem czasu ale mimo wszystko staram się znaleźć godzinkę dziennie na bloga, czekamy na Twój powrót

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia ;) życie jest ważniejsze, sama doskonale wiem, jak to jest, kiedy nie ma na nic czasu...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz ;) Wasze komentarze strasznie mnie cieszą i dają motywacje do dalszego pisania ;*